UKOCHANIE MOJE

Gdy się czasem tak zastanowię,
Ile smutku i łez dokoła,
Ile serc, ile dusz w żałobie
Beznadziejnie pomocy woła,
Gdy się wokół roztoczy troska
Jak bez brzeżny jesienny step,
Na ratunek przychodzi piosnka
Moja własna, jakaś miłosna,
Upragniona jak sama wiosna,
Nie przytomny gorący szept:

JT_34_Tola MankiewiczównaUkochanie moje,
Umiłowanie moje,
Zachwycenie moje,
Ach, jedyne moje,
Niezastąpione,
Melodyjne moje,
Nieprzeliczone,
Upojenie moje,
Nienasycenie moje,
Tysiąc świtów moich,
I sto błękitów moich,
Ach, zbawienie moje
I przeznaczenie,
Jasne oczy twoje –
I więcej nic.

Muzyka – Henryk Wars

Skomentuj

